دانستنی های استارتاپ های کوچک

داستان های به وجود آمدن سایت های نوپا

دانستنی های استارتاپ های کوچک

داستان های به وجود آمدن سایت های نوپا

  • ۰
  • ۰

چرا به خدمات اجاره ون دربستی شرکت زرین غزال 

معمولا فرودگاه ها چه در کشور ایران و چه در مناطق جغرافیایی دیگر، خارج از محدوده شهری ساخته می شوند.

یکی از دلایل این امر این است که  صدایی که هواپیماها تولید می کنند بسیار زیاد است و باعث آلودگی صوتی میشود. و دلیل دوم بخاطر فضایی است که فرودگاه ها نیاز دارند. و دلیل سوم  بخاطر کاهش ترافیک های بی مورد شهری است.  که فرودگاه ها را خارج از شهر ها می سازند. حال با نظر به اینکه خارج بودن محدوده ی فرودگاه ها از شهر، یکی از مشکلاتی که مسافران بعد از پیاده شدن هواپیما با آن مواجه میشوند این است که مسافران چگونه خود را به درون شهر برسانند؟. بسته به موقعیت جغرافیایی  فرودگاه، شهرداری ها امکانات متعددی را در اختیار مسافرین قرار می دهند، از جمله این امکانات میتوان از  مترو، اتوبوس، تاکسی و … یاد کرد که این خدمات خوب هستند ولی کافی نیستند.

شرکت زرین غرال با خدمات متنوع حمل و نقل و ترانسفر فرودگاهی این مشکل را ریشه کن کرده و با کادری مجرب و دلسوز و تجهیزات بروز و ون های اخرین مدل لاکچری تویوتا هایس و … آماده خدمت رسانی به مردم شریف و عزیز در استان تهران و البرز میباشد.

  • ۹۸/۰۳/۰۱
  • pouya naimy

نظرات (۱)

اجاره ماشین در تهران با شرایط آسان

همه ما ممکن است در شرایطی قرار بگیریم که نیاز به اجاره ماشین بدون راننده داشته باشیم. این شرایط میتواند خراب شدن ماشین شخصی ما، ایجاد سانحه ای که موقتا وسیله نقلیه را از دسترس و استفاده خارج کرده و یا تصمیم به رفتن به یک سفر دسته جمعی باشد که برای درکنار هم بودن نیاز به یک ماشین با صندلیهای بیشتر دارد. انجام کارهای روزمره یا سفرهای کاری و تفریحی؛ هر دلیلی که داشته باشید بانی رنت با مجموعه ای متنوع از ماشین های لوکس خارجی و داخلی در مدلهای روز، متناسب با نیازتان به همراه لوازم جانبی خودرو در کنار شماست تا مطمئن شود میتوانید برای حل مشکلتان یک راه حل سریع در اختیار داشته باشید.

بانی رنت مرکز اجاره ماشین لوکس خارجی و ایرانی

بانی رنت با بیش از دو دهه سابقه کاری از بزرگترین مراکز اجاره ماشین در تهران میباشد. این موسسه با دارا بودن ناوگان خودرویی مشتمل بر تعداد زیادی از خودرو ها اعم از داخلی و لوکس خارجی یکی از بزرگترین و خوشنام ترین موسسه های اجاره خودرو در کشور میباشد . بانی رنت تلاش خود را برای این موضوع قرار داده است که بتواند خدمات در سطح شرکت های بین المللی به مشتریان خود ارائه دهد. در همین جهت خودرو های خود را در طیف گسترده ای از لوکس تا اقتصادی ارائه میکند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی