دانستنی های استارتاپ های کوچک

داستان های به وجود آمدن سایت های نوپا

دانستنی های استارتاپ های کوچک

داستان های به وجود آمدن سایت های نوپا

  • ۰
  • ۰

اجاره ماشین در تهران 

اجاره خودرو در تهران و شهرستان‌ها با شرایط آسان با مجموعه ی بی نظیر از خودروهای خارجی و داخلی در شرکت سعادت رنت که به دلیل  قرار گیری در رده ارزان ترین اجاره خودرو در تهران توانسته سهم بسزایی در رنت خودرو داشته باشد. سعادت رنت اجاره خودرو در تهران بدون راننده و با راننده را در اختیار دارد. در این صفحه تمامی شرایط اجاره خودرو در تهران و قیمت اجاره خورو در تهران ذکر شده که باید قبل از اجاره حتما از آن مطلع شوید.

در این صفحه ما خدمات و لیستی از خودروهای پرکاربرد اجاره ماشین در تهران را همراه با قیمت برای شما آورده ایم که می توانید مشاهده و خودرو درخواستی خود را کرایه کنید.

قیمت اجاره خودرو در تهران

شرکت اجاره خودرو سعادت رنت با در اختیار داشتن مجموعه متنوعی از خودرو سعی داشته تا بهترین قیمت اجاره خودرو در تهران را برای مشتریان خود ارائه دهد. به این ترتیب مشتریان ما می دانند که آنها همیشه بهترین نرخ و خدمات را برای کرایه ماشین در تهران دریافت می کنند. در کمتر از 3 دقیقه می توانید نرخ های ما را با دیگر شرکت ها مقایسه کرده و ماشین موردنیازتان را با کمترین قیمت در تهران رزرو کنید. به طور متوسط قیمت اجاره خودرو در تهران روزانه از 170 هزار تومان شروع می شود که بسته به نوع خودرو و تعداد روزهای شما متغیر است. مکانهایی که خارج از تهران قرار دارند مانند فرودگاه بین المللی به طور متوسط اجاره خودرو در آن گرانتر از داخل تهران می باشد.

  • ۹۸/۱۲/۰۷
  • pouya naimy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی