دانستنی های استارتاپ های کوچک

داستان های به وجود آمدن سایت های نوپا

دانستنی های استارتاپ های کوچک

داستان های به وجود آمدن سایت های نوپا

  • ۰
  • ۰

اجاره ون هایس


اجاره ون هایس، که در ایران  مدل سقف بلند آن به ون توریستی معروف است، یکی از محصولات مهم تویوتا است که در گروه خود بسیار پر طرفدار است. خودرو هایس به دلیل امکانات و ظرفیت بالا در جابه جایی مسافر برای مسافرت های خانوادگی انتخاب مناسب و بهینه ای است.

سواری نرم، صندلی های راحت و سقف بلند این خودرو، باعث شده اجاره ون هایس در جابه جایی های گروهی داخل شهر بسیار پرکاربرد باشد. اما ون هایس برای سفرهای بیرون شهر نیز بسیار پرطرفدار است. آژانس های مسافرتی و شرکت های اجاره خودرو برای ارائه خدمات و سرویس های مسافرانشان از این ون استفاده می کنند.

 اجاره ون تویوتا سقف کوتاه معمولا در ایران طرفدار زیادی ندارد. دلیل این امر فضای بسیار کوچک خودرو و کوچکتر بودن صندلی های آن نسبت به مدل های سقف بلند آن می باشد.

در زمان  اجاره ون به این نکته توجه داشته باشید که این خودرو دارای ظرفیت 11 نفره و 14 نفره است پس با توجه به تعداد مسافران خود خودرو را اجاره کنید.

  • ۹۸/۰۷/۰۵
  • pouya naimy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی