دانستنی های استارتاپ های کوچک

داستان های به وجود آمدن سایت های نوپا

دانستنی های استارتاپ های کوچک

داستان های به وجود آمدن سایت های نوپا

  • ۰
  • ۰

 

۱۰ نفر اول ثروتمندترین افراد جهان

مقدمه‌ای بر ثروتمندترین افراد جهان

افراد ثروتمند جهان نقش مهمی در تکامل اقتصاد جهانی دارند و اغلب بنیانگذاران غول های فناوری و صاحبان بزرگ هستند. شرکت های خدماتی مبتنی بر فناوری از جمله افرادی هستند و برای افزایش موقعیت خود با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند.

سرمایه، پایتخت. ثروتمندان نیز مانند مردم عادی در راه رسیدن به این میزان ثروت فراز و نشیب های زیادی را تجربه کردند، اما با پشتکار فراوان و دانستن اینکه چگونه ثروت خود را افزایش دهند، توانستند به موفقیت های خارق العاده ای دست یابند.

جالب است بدانید این افراد روز به روز در حال افزایش سرمایه خود هستند تا بتوانند عنوان ثروتمندترین افراد جهان را از آن خود کنند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم راز موفقیت این افراد ثروتمند را بررسی کنیم و تعدادی از مشهورترین و سرشناس ترین افراد را به شما معرفی کنیم.

 

زنگ زد نام و نام خانوادگی ارزش خالص نام تجاری، عملکرد یا صنعت
۱ الون ماسک ۲۴۴ میلیارد دلار بنیانگذار و سهامدار تسلا، اسپیس ایکس
۲ برنارد آرنو ۲۰۸ میلیارد دلار LVHM Inc
۳ جف بزوس ۱۵۵ میلیارد دلار آمازون
۴ لری الیسون ۱۴۴ میلیارد دلار اوراکل
۵ وارن بافت ۱۸۸ میلیارد دلار سرمایه گذاری برکشایر هاتاوی
۶ بیل گیتس ۱۱۳ میلیارد دلار مایکروسافت
۷ لری پیج ۱۰۹ میلیارد دلار آلفابت (هلدینگ مادر گوگل)
۸ نه سرگی ۱۰۴ میلیارد دلار آلفابت (هلدینگ مادر گوگل)
۹ مارک زاکربرگ ۱۰۱ میلیارد دلار فیس بوک
۱۰ استیو بالمر ۹۹ میلیارد دلار مایکروسافت و مالک تیم بسکتبال

راز موفقیت ثروتمندترین افراد جهان و تفاوت آنها با مردم عادی

بسیاری از افرادی که به دنبال ثروت هستند و می خواهند پول زیادی به دست بیاورند می خواهند راز موفقیت افراد ثروتمند را کشف کنند تا با الگوبرداری از آنها این مسیر را طی کنند. برای اینکه بدانیم چطور می‌توان ثروتمند شد، بهتر است تفاوت‌های افراد عادی و افراد ثروتمند را بدانیم.

  1. مردم عادی تصور می کنند که ثروتمندان از راه شانس یا فریب به ثروت دنیا دست یافته اند و پول را عامل بدی و فساد در دنیا می دانند. در حالی که ثروتمندان معتقدند که پول تضمین کننده خوشبختی آنها نیست و فقط زندگی آنها را سرگرم کننده تر و آسان تر می کند.
  2. ثروتمندان برای خشنود کردن خود و نجات دنیا رشد می کنند، اما مردم عادی از خود مراقبت نمی کنند. برای کمک به دیگران.
  3. افراد معمولی به قرعه کشی و شانس برای به دست آوردن پول و ثروت فکر می کنند، اما افراد ثروتمند به عمل فکر می کنند و سبک زندگی خود را تغییر می دهند.
  4. افراد عادی هستند. به دنبال مدرک دانشگاهی برای کسب ثروت هستند، در حالی که ثروتمندترین افراد جهان سعی می کنند دانش مالی خود را افزایش دهند.
  5. ثروتمندان برای آینده تلاش می کنند و به ایده ها و اهداف خود می رسند، در حالی که مردم عادی رویاپردازی می کنند و به تدریج به آن می پردازند. افسرده و ناراضی می شوند.
  6. ثروتمندان راهی برای کسب درآمد برای دنبال کردن علایق خود پیدا می کنند، در حالی که مردم عادی با انجام کارهایی که دوست ندارند پول در می آورند.
  7. ثروتمندان همیشه به دنبال یادگیری و افزایش دانش و آگاهی خود هستند، اما افراد عادی بیشتر به دنبال لذت بردن از زندگی هستند.
  8. یک فرد معمولی رمان های تفریحی و مجلات سرگرم کننده را مطالعه می کند، اما یک فرد ثروتمند یک کتابخانه بزرگ با عناوین مختلف برای تحصیل و موفقیت.
  9. افراد عادی درآمد خود را پس انداز می کنند، اما افراد ثروتمند برای به دست آوردن ثروت ریسک می کنند.

همچنین بخوانید : ۱۰ مرد ثروتمند ایران

ویژگی‌ سبک زندگی ثروتمندترین افراد جهان چیست؟

سبک زندگی افراد ثروتمند با افراد عادی کاملا متفاوت است. عادات ساده روزانه پایه و اساس سلامت، گسترش روابط، دانش، بهره وری و ثروت آنها را تشکیل می دهد. در زیر برخی از ویژگی های اصلی سبک زندگی ثروتمندترین افراد جهان را بررسی خواهیم کرد.

 

همچنین بخوانید : ۱۰ کارآفرین برتر ایران

 

۱. تهیه لیست کارهای روزانه

اکثر افراد ثروتمند فهرستی از کارهای روزانه دارند و بر اساس آن برنامه ریزی می کنند. اولویت بندی کارهای روزانه به آنها فرصت دستیابی به اهداف بیشتری را می دهد.

۲. محدود کردن تماشای تلویزیون

طبق تحقیقات، اکثر ثروتمندان معتقدند که تماشای تلویزیون بر سلامت روان آنها تأثیر می گذارد و از طرفی باعث اتلاف وقت آنها می شود. بنابراین، به جای صرف وقت برای تماشای برنامه های تلویزیونی با خلاقیت محدود، بیشتر وقت خود را صرف کارهایی می کنند که افق مالی آنها را گسترش می دهد.

۳. مطالعه روزنامه‌ها و نشریات معتبر جهانی

یکی دیگر از ویژگی های سبک زندگی ثروتمندترین افراد جهان، مطالعه روزنامه ها و نشریات جهانی در زمینه تجارت و بازرگانی است و با مطالعه آنها آنها را در جریان امور قرار می دهند. آخرین تحولات، تحلیل ها و پیش بینی های اقتصادی.

۴. توجه به تغذیه سالم

ثروتمندترین افراد جهان به رژیم غذایی خود اهمیت می دهند و برای کسب درآمد و داشتن ذهنی قدرتمند از رژیم غذایی سالم و برنامه غذایی مناسب پیروی می کنند. آنها به اندازه کافی غذا می خورند تا انرژی لازم برای انجام کارهای روزانه خود را فراهم کنند و تنقلات و غذاهای ناسالم را برای حفظ سلامت خود حذف کنند.

۵. مداومت در کسب دانش و علم

افراد ثروتمند برای افزایش رشد مالی خود در اوقات فراغت و رفت و آمد از منابع آموزشی مانند کتاب های صوتی، پادکست، کتاب و سخنرانی های مختلف استفاده می کنند.

۶. سحرخیز بودن عادت ثروتمندترین افراد جهان

صبح بیدار شدن عادت ثروتمندترین افراد جهان است
کارآفرینان، سرمایه گذاران و ثروتمندترین افراد مردم دنیا صبح زود از خواب بیدار می شوند تا کار خود را در اسرع وقت انجام دهند. بنابراین، اگر به صبح زود بیدار شدن عادت کنید، می توانید بیشتر کارهای روزانه خود را انجام دهید. شما نیز منظم هستید و بدون عجله فعالیت های روزانه خود را انجام می دهید.

۷. تحرک و فعالیت بدنی با ورزش

یکی دیگر از عادت های روزانه اکثر افراد ثروتمند، فعالیت بدنی و ورزش برای تمرکز بر راه های کسب درآمد بیشتر است.

چالش‌های ثروتمندترین افراد جهان

شاید شما نیز مانند اکثر مردم فکر می کنید که افراد ثروتمند به دلیل داشتن پول کافی و نداشتن هیچ چالش و مشکلی بدون نگرانی زندگی می کنند. کار و زندگی آنها اما با مراجعه به مقاله مشکلات ثروتمندان نظر شما تغییر می کند.

ثروتمندترین افراد جهان چه کسانی هستند؟

مردم همیشه سعی می کنند راهی برای ثروتمند شدن برای دستیابی به رفاه و آسایش در زندگی بیابند تا خود و خانواده هایشان بتوانند از این مزیت بهره مند شوند. بهترین امکانات در این میان یکی از ثروتمندترین افراد جهان است و دیگری حتی پولی برای خرید غذای ساده ندارد.

افراد ثروتمند باید راه هایی را برای افزایش ثروت خود کشف کرده و گام های ارزشمندی برای رسیدن به موفقیت از طریق کارآفرینی برداشته باشند. از این رو در ادامه بیوگرافی تعدادی از بهترین افراد در این زمینه را برای آگاهی از سرمایه و دارایی آنها بررسی می کنیم.

۱. ایلان ماسک Elon Musk

ایلون ریو ماسک ۵۱ ساله (متولد ۱۹۷۱) مشهورترین فرد ثروتمند جهان اهل آفریقای جنوبی است که اکثر مردم او را می شناسند. به عنوان یک کارآفرین، سرمایه گذار و مدیر. ایلان ماسک با کار در آمریکا بدون حمایت خانواده و تنها با تکیه بر استعدادهای شخصی خود توانسته است به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شود.

او بنیانگذار تسلا، اسپیس ایکس و ماشین‌های انرژی پاک است و دارایی خالص او تقریباً ۲۲۰ میلیارد دلار است. او علاقه زیادی به فناوری روز دارد و با اظهارات و پیش بینی های اقتصادی خود بازار جهانی را متحول می کند.

 

همچنین بخوانید : ایده های ناب استارتاپی ۲۰۲۴

 

۲. جف بزوس Jeff Bezos از ثروتمندترین افراد جهان

جف بزوس ۵۸ ساله (متولد ۱۹۶۴) در رتبه دوم فهرست جدید ثروتمندترین افراد جهان قرار گرفت و از دانشگاه پرینستون فارغ التحصیل شد. دانشگاه با مدرک علوم کامپیوتر و مهندسی برق. با نقل مکان به ایالت فلوریدا، او توانست درهای موفقیت را به روی خود باز کند.

سرمایه گذاری جف بزوس تا حد زیادی محدود به شرکت معروف آمازون است و در حال حاضر دارایی های او بیش از ۱۷۰ میلیارد دلار است. آمازون که به عنوان یک شرکت تجارت الکترونیک در جهان شناخته می شود، اولین شرکتی بود که ایده بزرگترین کتابخانه اینترنتی را اجرا کرد و امروزه آن را به بزرگترین شرکت خرده فروشی در جهان تبدیل کرده است. او همچنین با خرید روزنامه واشنگتن پست نقش مهمی در تحولات سیاسی و اقتصادی جهان دارد.

۳. برنارد آرنو Bernard Arnault

برنارد آرنو ۷۳ ساله فرانسوی (متولد ۱۹۴۹)، فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران از دانشگاه پلی تکنیک پاریس، برخلاف دیگر افراد ثروتمند دنیا، خانواده ای بسیار ثروتمند است. او برای ساختن ثروت به ثروت پدرش که صاحب یک کارخانه و یک شرکت ساختمانی بود تکیه کرد.

در حال حاضر دارایی خالص او حدود ۱۶۰ میلیارد دلار است و او مالک شرکت LVMH است و به عنوان یک تاجر، کارآفرین، سرمایه دار و مجموعه دار آثار هنری در جهان شناخته می شود. او همچنین صاحب خانه مد لویی ویتون، مجلل ترین مرکز تولید مد و اقلام مد است.

۴. بیل گیتس Bill Gates از ثروتمندترین افراد جهان

ویلیام هنری گیتس سوم ۶۷ ساله اهل سیاتل (متولد ۱۹۵۵) با نام بیل گیتس شناخته می شود. کارآفرین، تاجر، سرمایه‌دار، نیکوکار و مالک مایکروسافت، بزرگترین غول فناوری در جهان. ثروت و دارایی بیل گیتس ۱۳۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

شهرت بیل گیتس به دلیل فعالیت های خیریه و بشردوستانه او و همچنین فعالیت های او در توسعه مایکروسافت است. به طوری که فعالیت های گسترده ای را برای تامین مالی برنامه های بهداشت جهانی انجام می دهد.

۵. وارن بافت Warren Buffett

وارن ادوارد بافت ۹۲ ساله (متولد ۱۹۳۰ پس از میلاد) و فرزند هوارد بافت، نماینده کنگره ایالات متحده و یکی از سیاستمداران و بزرگترین تاجران ایالات متحده است. این کشور. او که یکی از ثروتمندترین افراد جهان به حساب می آید، دارای مدرک لیسانس مدیریت اجرایی از دانشگاه نبراسکا در لینکلن و مدرک کارشناسی ارشد در اقتصاد از دانشگاه کلمبیا است. روش‌های سرمایه‌گذاری وارن بافت بسیار تحلیل‌محور است و در حال حاضر او مسئولیت مدیریت اجرایی برکشایر هاتاوی در زمینه‌های سرمایه‌گذاری و بیمه را بر عهده دارد و اندازه ثروت او تقریباً ۱۲۰ میلیارد دلار برآورد شده است. او اغلب درصدی از درآمد سالانه خود را صرف حقوق بشر و فعالیت های بشردوستانه می کند.

۶. لری پیج Larry Page

لری پیج ۵۰ ساله (متولد ۱۹۷۲) یک کارآفرین و مبتکر آمریکایی است که به همراه دوستش سرگی برین، یکی از ثروتمندترین افراد جهان، توانستند راه اندازی کنند. موتور جستجوی اینترنتی گوگل او با ۱۱۱ میلیارد دلار درآمد یکی از ثروتمندترین افراد جهان است. همچنین مالک Android و YouTube است.

۷. رابرت کیوساکی از ثروتمندترین افراد جهان

رابرت تورو کیوساکی، ۷۵ ساله (متولد ۱۹۴۷ ) ، یک هیبرید آمریکایی-ژاپنی است که امروزه به عنوان یک کارآفرین، سرمایه گذار، نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه مالی شناخته می شود. برای شما جالب است که بدانید رابرت کیوساکی چه سرمایه گذاری هایی انجام داده است؟ به عنوان یک چهره بین المللی در زمینه آموزش مالی شناخته شود.

او به فعالیت های اقتصادی مختلفی پرداخته است، اما در حال حاضر درآمد اصلی خود را از برگزاری سمینارهای آموزشی به دست می آورد و یکی از ثروتمندترین افراد جهان به شمار می رود. او در این زمینه شرکت فناوری Cashflow Kiyosaki را تاسیس کرد و در زمینه آموزش کسب و کار و اصول مالی فعال است. او همچنین با تأسیس مؤسسه آموزشی بین المللی پدر پولدار در هفت کشور به آموزش کسب و کار و سرمایه گذاری می پردازد.

البته در حال حاضر سرمایه گذاری های رابرت کیوساکی در زمینه خرید ارزهای دیجیتال، طلا و نقره نیز بسیار گسترش یافته است و وی فعالیت های تجاری مختلفی در زمینه های املاک، موبایل و اینترنت، معدن، انرژی و … دارد. دارایی خالص حدود ۸۰۰ میلیون دلار تخمین زده می شود.

رابرت کیوساکی نویسنده بهترین کتاب های جهان در زمینه امور مالی است، از جمله پدر پولدار، پدر فقیر، کشف ارزهای دیجیتال، اگر می خواهید ثروتمند شوید به مدرسه نرو و راهنمای سرمایه گذاری موفق.

۸. سرگی برین

سرگی برین، متولد ۱۹۷۳، یکی از بنیانگذاران و بنیانگذاران گوگل به همراه همکارش لری پیج است. این دو نفر اولین گام های خود را در دانشگاه استنفورد برداشتند و با تمرکز بر توسعه یک موتور جستجوی نوآورانه، ساخت این ابزار قدرتمند را آغاز کردند. سرگی برین با زیرساخت قوی در حوزه فناوری به یکی از چهره های برجسته و تاثیرگذار در دنیای فناوری تبدیل شده است. او با ایده آل های نوآورانه و استراتژی های هوشمند توانسته در توسعه محصولات و خدمات اینترنتی پیشرو باشد. از آنجایی که گوگل به یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین شرکت های جهان تبدیل شده است، ثروت سرگئی برین نیز به شدت افزایش یافته است و به او اجازه می دهد در فعالیت های اقتصادی و اجتماعی موفق باشد. این توانایی و موفقیت سرگئی برین نمونه ای از تأثیر شگفت انگیز مردم در دنیای دیجیتال و اقتصاد است.

۹. مارک زوکربرگ

مارک زاکربرگ متولد ۱۹۸۴ یکی از شخصیت های برجسته و موفق در دنیای فناوری و تجارت است. او بنیانگذار و مدیر عامل فیس بوک است، یک شبکه اجتماعی عظیم که توسط میلیاردها نفر در سراسر جهان استفاده می شود.

دستاوردهای مارک زاکربرگ، از جمله ایجاد و راه اندازی فیس بوک به عنوان یک بستر ارتباطی و اجتماعی، بسیار مهم است. بینش و استعداد او به او این امکان را داده است که از پایه یک شرکت بزرگ بسازد که اکنون در سراسر جهان نفوذ دارد.

یکی دیگر از موفقیت های مارک زاکربرگ توانایی او در ایجاد استراتژی هایی برای رشد و توسعه فیس بوک است. او با تولید محتوا و خدمات متنوع توانسته جامعه ای پویا و پر از امکانات را در اختیار کاربران خود قرار دهد و تعاملات اجتماعی و اقتصادی را افزایش دهد.

با در نظر گرفتن این عوامل، مارک زاکربرگ به عنوان یک مدیر عامل مبتکر و خلاق در دنیای فناوری شناخته می شود که با تلاش های خود به ایجاد تغییرات مثبت و تاثیرگذار در دنیای مدرن کمک کرده است.

۱۰.استیو بالمر

استیو بالمر، نامی که به راحتی در تاریخ افراد برجسته و نخبگان دنیای تکنولوژی شناخته می شود. او به عنوان یکی از بنیانگذاران اپل شناخته می شود و نقش بسیار مهمی در توسعه صنعت فناوری و محصولات نوآورانه داشته است.

دستاوردهای استیو بالمر بسیار چشمگیر و قابل تحسین است. یکی از اساسی ترین دستاوردهای آن توانایی آن در ایجاد محصولات منحصر به فرد و بهبود تجربه کاربری برای میلیون ها نفر است. استیو بالمر با عرضه محصولاتی مانند آیفون، آیپد و مکینتاش توانسته است گام های بلندی در دنیای تکنولوژی بردارد و با نوآوری هایی که تا به حال ندیده ایم دنیای جدیدی خلق کند.

استراتژی موفق استیو بالمر نیز مبتنی بر تمرکز بر جزئیات و کیفیت است. او با توجه به جزئیات کوچک و نکات فنی توانسته است محصولاتی را به بازار عرضه کند که تا حد زیادی مرزهای جدیدی را برای صنعت فناوری مشخص می کند. استراتژی های او در طراحی، ساختار و استفاده محصول تاثیر زیادی داشته و او را به عنوان یک نخبه و خلاق در دنیای تکنولوژی معرفی کرده است.

استیو بالمر با تفکر نوآورانه، تلاش های خستگی ناپذیر و تمرکز بر ارائه محصولات منحصر به فرد و با کیفیت، به یکی از برجسته ترین چهره های تاریخ فناوری تبدیل شده است. او با معرفی تغییرات و تحولات اساسی در صنعت فناوری به ارتقای بهترین ها و کمیاب ترین ها دست یافته و برای همیشه بر صفحه تاریخ خواهد ماند.

راهکارهای قرار گرفتن جزو ثروتمندترین افراد جهان

قرار گرفتن در بین ثروتمندترین افراد جهان کار سختی نیست و با راهکارهای عملی قابل دسترسی است و فقط کافی است ایده خود را به عمل. البته استفاده از دانش مالی مناسب را فراموش نکنید. البته یکی از راه های ثروتمند شدن تقلید از دستاوردهای دیگر افراد ثروتمند است. در زیر راه حل هایی برای این موضوع ارائه خواهیم کرد.

سرمایه‌گذاری کنید

سرمایه گذاری های اساسی یکی از راه های ثروتمند شدن و قرار گرفتن در لیست افراد ثروتمند است. پس الفبای سرمایه گذاری را بیاموزید و با سرمایه و پولی که دارید عاقلانه و معقولانه در بازار مالی مورد نظر خود سرمایه گذاری کنید.

طبق علاقه شخصی یک کسب و کار راه‌اندازی کنید

مطمئن شوید که هنگام راه اندازی یک کسب و کار به علاقه خود توجه کرده اید. ثروتمندترین افراد جهان کسانی هستند که از علایق خود پیروی کردند و از این راه به موفقیت و ثروت رسیدند. پس اگر کاری را که دوست دارید انجام دهید، راه رسیدن به ثروت برای شما هموار خواهد شد.

همواره به دنبال یادگیری باشید

برای ثروتمند شدن در عصر اطلاعات، باید سعی کنید بیشتر بیاموزید و در زمینه خود متخصص شوید. همیشه اطلاعات خود را به روز کنید و سعی کنید با افزایش دانش و تخصص خود در زمینه خود، راه های جدیدتر و بهتری برای کسب درآمد جدید بیابید.

ثروتمندترین افراد جهان می‌گویند: ریسک‌پذیر باشید

افراد ثروتمند و ثروتمند ریسک می کنند و وقتی تصمیم به انجام کاری می گیرند بدون ترس وارد آن می شوند و آنچه را که برایشان اتفاق می افتد می پذیرند. راه این شجاعت هنگام شروع یک کار جدید، تضمین می کند که آنها آمادگی لازم را برای رویارویی با مشکلات احتمالی و مورد انتظار دارند.

بسیاری از ثروتمندترین افراد جهان افراد سخاوتمندی هستند و علاوه بر فعالیت های اقتصادی و تجاری، فعالیت های خیرخواهانه گسترده ای نیز دارند و حتی در نتیجه به شهرت می رسند.

بخشنده باشید

مصرف باشید
پول و ثروت بدون تلاش و به طور ناگهانی به دست نمی آید، اما اکثر ثروتمندان جهان به این امر رسیده اند. موقعیت با سال ها تلاش و تجربه از طریق شکست ها و پیروزی ها. گاهی اوقات برای رسیدن به هدف اصلی باید سرمایه خود را از دست بدهید. پس پشتکار داشته باشید و از اشتباهات خود درس بگیرید و دوباره تصمیمات درست بگیرید تا به استقلال مالی برسید.

با تنبلی خداحافظی کنید

هیچ فرد ثروتمندی تنبل نیست و برای رسیدن به اهدافش سخت تلاش می کند. حتی افرادی که ثروت را به ارث برده اند باید برای ثروتمند ماندن تلاش کنند و برای رشد و حفظ سرمایه خود تلاش کنند.

کمتر از درآمد خود خرج کنید

اکثر افراد ثروتمند کمتر از درآمد خود خرج می کنند و بیشتر به سرمایه گذاری و جمع آوری ثروت فکر می کنند. بنابراین، اگر دیدی کلی از درآمد و هزینه های خود دارید، می توانید از سرمایه ذخیره شده برای شروع و راه اندازی یک کسب و کار جدید و یک سرمایه گذاری جدید استفاده کنید.

برای رسیدن به اهداف مشخص تمرکز کنید

همه افراد ثروتمند اهداف روشن و بزرگی برای خود تعیین می کنند و به آنها پایبند هستند. لذا تمام تلاش خود را معطوف به تحقق آن اهداف می کنند. بر این اساس هدف، تلاش و تمرکز برای رسیدن به ثروت می تواند بسیار مفید باشد.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم راز موفقیت ثروتمندان و سبک زندگی آنها را با افراد عادی مقایسه کنیم. همچنین با معرفی چند نفر از ثروتمندترین افراد جهان و حوزه فعالیت آنها به شما این نوید را دادیم که راه های افزایش ثروت علاوه بر تلاش و عزم جدی، نیاز به دانش مالی صحیح نیز دارد. بنابراین برای ثروتمند شدن یا ثروتمندتر شدن باید به دوره  و با دریافت آموزش های تخصصی سواد مالی دانش مالی خود را افزایش دهید و برای کسب درآمد بیشتر تصمیمات درستی بگیرید. 

 

منبع : ۱۰ نفر اول ثروتمندترین افراد جهان در سال ۲۰۲۳

 

  • ۰۲/۱۱/۲۴
  • pouya naimy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی