در این کتاب ماجرای افرادی را خواهید خواند که راه تحقق رویاهاشان را پیدا کردهاند و میدانند چگونه از طریق چیزهایی که عمیقا برایشان مهم است بهخوبی کسب درآمد کنند.
مراحل راه اندازی یک کسب وکار، امروزه بسیار سریع تر و ارزان تر از همیشه است؛ رسیدن از ایده به راهاندازی، کمتر از یک ماه زمان می خواهد و به کمتر از صد دلار سرمایه نیاز دارد.
اگر برای کسی یک ماهی بگیرید، میتوانید به او بفروشید؛ اما اگر به او ماهیگیری یاد دهید، یک فرصت عالی برای کسبوکار را از بین بردهاید!
معمولا کسبوکارهای کوچکی موفق میشوند که بهدنبال یک علاقهمندی و سرگرمی شخصی شکل گرفته باشند.
کسبوکار کوچکی که بر پایه آزادی شغلی برای بنیان گذارش و ایجاد ارزش برای مشتریانش بنا شده باشد، میتواند شکوفا شود و رشد کند.
*برای موفقیت در راه اندازی یک کسبوکار، بهتر است بادقت به تمامی مهارتهایی که در خود سراغ دارید و میدانید که میتوانند بهکار دیگران نیز بیایند، و مخصوصا به ترکیبی از آن مهارت ها با هم، فکر کنید.
*آنچه عاشقش هستید و آنچه دیگران حاضرند بابتش پول بدهند را پیدا کنید؛ تا بتوانید یک کسبوکار پیروز بسازید.
بیشتر ما دوست داریم خرید کنیم، اما دوست نداریم چیزی را به ما بفروشند. بازاریابی سنتی مبتنی بر فروختن به مشتری است، اما بازاریابی نوین مبتنی بر دعوت از مشتری برای خرید کردن است.
برای اینکه از بیشازحد پیچیدهشدن کارها جلوگیری کنید، کسبوکارتان را با یک بیانیه ماموریت 140 کاراکتری توضیح دهید.
برنامهها فقط یک نیت خوب هستند، مگر اینکه بتوانند خیلی سریع به کار و تلاش تبدیل شوند.
منبع: شرکت چاپ و نشر بازرگانی
- ۰۰/۰۲/۱۵